دیدار نماینده ولی فقیه با خانواده شهید احسان بابائی

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با حضور در روستای علی‌آباد بوئین‌زهرا با خانواده معظم شهید والامقام احسان بابائی دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با حضور در روستای علی‌آباد بوئین‌زهرا با خانواده معظم شهید والامقام احسان بابائی دیدار کرد.

امام جمعه قزوین در این دیدار گفت: این شهید ادامه‌دهنده راه اباعبدالله (ع) بوده و لیاقت داشته که این راه را برود، هر کسی چنین لیاقتی را ندارد.

وی ادامه داد: بنده اطمینان دارم اگر به رهبر حکیم انقلاب فرصتی دست می‌داد حتماً در چنین مجلسی شرکت می‌کردند، ما آمده‌ایم سلام ایشان را به شما برسانیم و این وظیفه را انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: رهبر حکیم انقلاب نایب امام زمان (عج) هستند و جبهه مقاومت را مدیریت می‌کنند، یک طرف یمن، در طرفی دیگر غزه و در سویی دیگر سوریه، لبنان و عراق، در همه جا سربازان امام زمان (عج) فعال هستند و طوری شده که فقط کشور‌های اسلامی نیستند که به مقاومت اسلامی پیوسته‌اند، بلکه شاهد مقدمات یک قیام جهانی هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تاکید کرد: اکنون در حال فراهم شدن زمینه‌های قیام جهانی هستیم، البته خیلی راه تا آنجا مانده است، اما همه این‌ها به برکت خون شهداست، ما امنیت‌مان را مدیون خون شهدا هستیم، پیشرفت‌مان را مدیون خون شهدا هستیم، اینکه دشمن از ما حساب می‌برد را مدیون خون شهدا هستیم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: این شهید بزرگوار در کنار دیگر همرزمانش مظلومانه شهید شد، صهیونیست‌ها، چون در غزه سرشان به سنگ خورده است، این طور شیطنت‌ها را با استفاده از عواملشان در جا‌های مختلف مرتکب می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار